Tai sudėtingas procesas, kuriam reikia specialios technikos ir įrangos, palydos paslaugų, leidimų, išankstinių susitarimų ir daug žinių.
Faktiniai krovinio matmenys arba svoris viršija didžiausius leistinus dydžius, nustatytus šaliai, kurioje bus vežamas krovinys.
Vežimo procesą reglamentuoja taisyklės, taikomos negabaritinių ir sunkiasvorių krovinių vežimui, kurios gali skirtis priklausomai nuo šalies, kurioje gabenamas krovinys.
Krovinių vežimas yra pagrindinė visų tiekimo grandinių ir logistikos sistemų sudedamoji dalis. Mūsų įmonė dažnai naudojasi multimodalinio transporto priemonėmis ir gabena krovinius į visas Europos šalis.
Multimodalinį transportavimą sudaro krovinių gabenimas viename transporto padalinyje (konteineryje, keičiamame kėbule ar pan.) iš vienos šalies į kitą, naudojant dvi ar daugiau transporto būdų: oro, jūrų, upių, geležinkelių ar kelių (sunkvežimiais).
Multimodalinis transportas yra ekonomiškesnis nei įprastinis vežimas jūra ir keliais, be to, jo metu išmetama mažiau CO2. Sujungę skirtingas transporto rūšis į vieną vientisą kelionę, galite sutrumpinti tranzito laiką ir sumažinti išlaidas, kartu užtikrindami, kad bet koks krovinys pasieks paskirties vietą visiškai nepažeistas.
Mūsų skaitmeniniai ir verslo žvalgybos sprendimai padeda organizacijoms įveikti šiuolaikiniam mobilumui būdingus iššūkius, tokius kaip rizikos valdymas, efektyvumo optimizavimas ir atitikties gerinimas. Stebėdami, sekdami ir stebėdami įrangą, duomenis ir programėles realiuoju laiku, galime greitai ir kuo mažiau trikdydami jūsų paslaugų teikimą pašalinti saugumo spragas arba spręsti automobilių parko veiklos problemas.
Palydos paslauga naudojama siekiant padėti negabaritinėms arba viršsvorio turinčioms transporto priemonėms važiuoti keliais, kuriuose taikomi svorio apribojimai. Palydos automobiliai atlieka įvairias funkcijas, įskaitant įspėjimą kitiems eismo dalyviams apie sunkiasvorę krovininę transporto priemonę ir jos krovinį, nuolatinio ryšio su transporto priemonės vairuotoju palaikymą, pranešimą apie galimas kliūtis priekyje ir rekomendacijas, kaip saugiai apvažiuoti šias kliūtis. Palydos automobilio vairuotojo vaidmuo – įvertinti maršrutą ir rasti visoms dalyvaujančioms šalims tinkamus sprendimus; tai apima bet kokių galimų pavojų kelyje, kurie gali turėti įtakos kitiems vairuotojams, nustatymą arba manevravimą aplenkiant transporto priemonės vairuotojui kylančias problemas, pavyzdžiui, siaurus kelius, spūstis ar žemai kabančias šakas.
Logistikos konsultantas įvertina ir tobulina transporto ir tiekimo grandinės operacijų procesus, kad optimizavęs procedūras sutaupytų lėšų. Konsultantas užtikrina, kad klientai efektyviai užsakytų produktus. Konsultacijų su logistikos specialistu metu atrandama kūrybiškų sprendimų, kaip veiksmingiau valdyti tiekimo grandinę ir jos sąnaudas, kad abi šios grandys veiktų maksimaliai efektyviai.
Importas – tai prekių įvežimas į šalį, paprastai per laivybą ir tarptautinę prekybą. Importuojamos prekės gali būti prabangos prekės arba būtinos žaliavos (įskaitant tas, kurios buvo gautos iš užsienio) ir komponentai, kurie buvo panaudoti galutiniame produkte.
Tačiau jei prekės siunčiamos iš vienos šalies į kitą, šis procesas vadinamas eksportu.
Eksportas – tai vietinės gamybos prekių gabenimas iš vienos šalies į kitą. Žinoma, kad eksportas yra viena iš didžiausių tarptautinės prekybos sudedamųjų dalių ir yra vienas iš šalies ekonominės vertės vertinimo kriterijų.
Tačiau jei prekės įvežamos iš užsienio, šis procesas vadinamas importu.
Vežame krovinius į visas Europos šalis: Airija, Albanija, Andora, Austrija, Gudija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Danija, Jungtinė Karalystė, Estija, Graikija, Islandija, Ispanija, Italija, Juodkalnija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Moldova, Monakas, Norvegija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, San Marinas, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šiaurės Makedonija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija.
Krovinių gabenimas yra sudėtingas verslas, apimantis daug judančių dalių – nuo planavimo ir užsakymo, sunkvežimių gabenimo ir transportavimo iki pristatymo ir paėmimo. Mūsų krovinių gabenimo ekspertai kartu su jumis padės nustatyti geriausias krovinių gabenimo paslaugas, atitinkančias jūsų konkrečius poreikius ir biudžetą. Keletas įvairių galimų krovinių gabenimo variantų: “Mažiau nei pilnas krovinys” (LTL) – krovinių gabenimo atitikmuo siuntų pristatymui. LTL siuntimo paslaugos gali patenkinti daugybės įmonių, kurioms dažnai tenka gabenti mažesnes prekių partijas, siuntimo poreikius. Krovinių vežimas užtikrina, kad gausite geriausius įkainius ir paslaugas, kad ir kurioje pasaulio vietoje būtumėte. Siuntų gabenimas “pilna krovinine transporto priemone” (FTL) – tradicinė siuntų gabenimo forma su standartiniu krovinio paėmimo ir pristatymo laiku. Šios specialios sąlygos puikiai tinka tiems daiktams, kuriems reikia daugiau vietos arba kitų specifinių reikalavimų, pavyzdžiui, kontroliuojamos temperatūros siuntų ir greito pristatymo laiko.
Intermodalinis krovinių vežimas – tai krovinių vežimas intermodaliniame konteineryje arba transporto priemonėje, naudojant kelias transporto rūšis (pvz., geležinkelį, laivą, orlaivį arba kelių transportą). Taikant šį būdą sumažėja krovinių krovos darbų apimtys, todėl padidėja saugumas, sumažėja galima žala ir nuostoliai, be to, krovinius galima vežti greičiau. Be naudos aplinkai, pavyzdžiui, mažinant išmetamo CO2 kiekį, taip pat sutaupoma nemažai lėšų, palyginti su krovinių gabenimu keliais, jei gabenamas pakankamai didelis atstumas.
Sunkiasvorės transporto priemonės leidimas – tai dokumentas, leidžiantis vežti krovinį, kurio matmenys arba svoris viršija teisės aktuose nustatytus matmenis ar svorį. Kai kuriose šalyse leidimai vežti sunkiasvorius krovinius reikalingi visiems sunkiasvoriams kroviniams, net jei skirtingais maršrutais vežami vienodi kroviniai. Dėl šios priežasties leidimų gavimo užduotimi rūpinasi UAB “Tomegris” leidimų skyrius.
Maršruto tyrimas užtikrina tinkama ir saugų maršruto pasirinkimą kuriuo važiuos krovininė transporto priemonė, norėdama pervežti negabaritinį, platų ar sunkiasvorį krovinį. Norint atlikti šią užduotį, specialistas turi turėti daug žinių apie šią pramonės šaką, vietinius kelius, įstatymus, bei patirties padedant klientams įveikti bet kokius sunkumus .
UAB “Tomegris” teikia visas realaus laiko rezervavimo sistemos paslaugas uostų operatoriams, keltų bendrovėms ir terminalų ir (arba) uostų naudotojams. UAB “Tomegris” teikia alternatyvą užsakymų tvarkymui uoste, kuri supaprastina vežėjų transporto organizavimą, taupo laiką ir mažina išlaidas.
Plaukiame su “Viking Line“, “Eckerö Line“, “TT-Line“, “Talink” ir “DFDS” keltais
UAB “Tomegris” klientai gali įsigyti keltų bilietus ir sudaryti kitus susitarimus tiesiogiai interneto svetainėje. Jie taip pat gali bendrauti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, jei nori pakeisti savo planus arba gauti informacijos apie pačią kelionę. Ši paslauga sukurta siekiant supaprastinti vežėjų pervežimo organizavimo procesą ir sutaupyti laiko bei pinigų.
UAB „Tomegris” yra transporto ir logistikos paslaugų teikėjas, sėkmingai veikiantis nuo 2003 m. Ši sparčiai auganti įmonė nuolat plečia savo veiklą ir stengiasi patenkinti esamų ir naujų klientų keliamus reikalavimus.