Netechnologinių inovacijų sukūrimas ir diegimas
UAB „Tomegris“ įgyvendina projektą pagal pažangos priemonės „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ veiklą „Skatinti netechnologinių inovacijų plėtrą (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)“, kurio tikslas – sukurti ir įdiegti 7 organizacines ir 3 procesų inovacijas, taip didinant įmonės įsitraukimą į tarptautinės vertės grandines. Projekto metu kuriamos inovacijos užtikrins nuoseklią įmonės plėtrą ir eksporto pajamų augimą, įmonė turės įrankius lanksčiau reaguoti į išorės veiksnius.
Projektą dalinai finansuoja Europos Sąjunga. Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
Projekto pavadinimas: „UAB „Tomegris“ netechnologinių inovacijų sukūrimas ir diegimas“;
Projekto vykdytojas: UAB „Tomegris“;
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2024/11 – 2026/11;
Bendras projekto biudžetas: 277 557 EUR, iš kurių Europos Sąjungos finansuojama dalis sudaro 99 920 EUR.
EKSPORTO RINKŲ PLĖTRA
UAB „Tomegris“ – transporto ir logistikos paslaugų teikėjas, sėkmingai veikiantis nuo 2003 m. ir nuolat plečiantis savo veiklą, įgyvendina projektą Nr. 02-036-K-0231 UAB „Tomegris“ eksporto rinkų plėtra dalyvaujant parodose“, kurio tikslas – įmonės konkurencingumo ir tarptautiškumo didinimas.
Bendra projekto vertė 192 984,00 EUR, iš kurių 96 492,00 EUR skirta iš Europos regioninės plėtros fondo. Investicijas planuojama skirti produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose.
Projekto veiklų vykdymo pradžia: 2024-07-12.
Projekto vykdymo pabaiga: 2026-04-30.
Savitarnos sprendimo, susijusio su klientų paslaugų užsakymu ir valdymu, sukūrimas ir įgyvendinimas savitarnos sprendimo, susijusio su klientų paslaugų užsakymu ir valdymu, sukūrimas ir įgyvendinimas.
Nuo 2021 m. rugpjūčio mėn. UAB Tomegris dalyvavo įgyvendinant projektą, kuriuo siekiama sukurti klientų užsakymų savitarnos sprendimą, kuriuo naudodamiesi klientai galėtų užsisakyti jiems reikalingas paslaugas, matyti užsakymų būseną, pateikti ir gauti įvairius informacijos srautus, įskaitant važtaraščius (CRM) ir sąskaitas faktūras už suteiktas paslaugas. Projekto rezultatas – sukurta savitarnos sprendimų programinė įranga, kuri bus integruota į įmonės verslo valdymo ir apskaitos sistemas. Be to, veiklos rezultatas bus savitarnos sprendimo diegimas ir konfigūravimas bei darbuotojų mokymas. Taip pat, bet kokia programinės įrangos priežiūra bus užtikrinama trisdešimt šešis mėnesius nuo įdiegimo momento.
UAB “Tomegris” užtikrins optimalų laiko ir išteklių panaudojimą, kad projektas būtų įgyvendintas maksimaliai siekiant tų tikslų ir rezultatų, kurie buvo nustatyti projektui.
Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Projekto pavadinimas – savitarnos sprendimo, skirto klientų paslaugoms užsakyti ir valdyti, sukūrimas ir įdiegimas.
Projekto vadovas: UAB “Tomegris”
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2021 m. rugpjūčio 2 d.
Projekto vykdymo pabaiga: 2022 m. gruodžio 10 d.
Geriausia nauda klientams
UAB „Tomegris” yra transporto ir logistikos paslaugų teikėjas, sėkmingai veikiantis nuo 2003 m. Ši sparčiai auganti įmonė nuolat plečia savo veiklą ir stengiasi patenkinti esamų ir naujų klientų keliamus reikalavimus.